Λίγα λεπτά πριν χάσει τη ζωή της, η 47χρονη Γιώτα κοιτά για λίγο το κινητό της, όταν ένα φορτηγό τη χτυπά στον καταπέλτη του πλοίου, κόβοντας πρόωρα το νήμα της ζωής της…
Η τραγική στιγμή για την 47χρονη ναυτικό στην Πάτρα έχει καταγραφεί σε βίντεο-ντοκουμέντο του MEGA. Κατά τη διάρκεια εκφόρτωσης στο λιμάνι, η Γιώτα παρασύρεται από φορτηγό και «σβήνει» ακαριαία στον καταπέλτη.
Λίγο πριν το δυστύχημα, η Γιώτα, χωρίς να υπάρχει κανείς από το πλήρωμα στον καταπέλτη, μεταφέρει στην πλάτη τις δύο τσάντες της, ενώ κρατά με το ένα χέρι το κινητό της και με το άλλο το τζιν μπουφάν της. Αυτή αποδείχθηκε να είναι η τελευταία της στιγμή, καθώς νταλίκα που έβγαινε όπισθεν από το πλοίο τη χτυπά θανάσιμα, «ισοπεδώνοντάς» την. Ένας υπάλληλος του πλοίου, αμέσως μετά, φώναξε απελπισμένος στον οδηγό, σηκώνοντας τα χέρια ψηλά, όμως ήταν ήδη αργά για τη Γιώτα, παρά τις προσπάθειες των διασωστών.
Η θέση του οδηγού του φορτηγού
Ο οδηγός του οχήματος, εμφανώς συγκλονισμένος, υποστήριξε ότι δεν υπήρχε κανένας υπάλληλος στον καταπέλτη για να τον κατευθύνει: «Αισθάνομαι συντετριμμένος. Όταν αντίκρισα την θανάσιμα τραυματισμένη γυναίκα, κατέρρευσα και έπαθα νευρικό κλονισμό. Δεν φέρω ευθύνη για ό,τι συνέβη. Είμαι 44 ετών και έχω τρία ανήλικα παιδιά. Εργάζομαι ως οδηγός τα τελευταία 14 έτη. Όλα αυτά τα χρόνια της απασχόλησής μου ουδέποτε έχω εμπλακεί σε ατύχημα», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι ακολούθησε την προβλεπόμενη διαδικασία. «Κινούμουν με όπισθεν πορεία όχι από επιλογή αλλά υποχρεωτικά, διότι τα ασυνόδευτα τρέιλερ που βρίσκονται στο κάτω γκαράζ του πλοίου εκφορτώνονται πάντα με την όπισθεν, καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα ελιγμών στον χώρο, ώστε να έχουν την δυνατότητα οι οδηγοί να κινηθούν με διαφορετικό τρόπο», εξήγησε.
Σε βάρος του οδηγού ασκήθηκε δίωξη για ανθρωποκτονία από αμέλεια, ενώ σε τρία μέλη του πληρώματος —τον καπετάνιο, τον ύπαρχο και τον υπεύθυνο του καταπέλτη— απαγγέλθηκαν κατηγορίες για έκθεση σε κίνδυνο.
«Το πλοίο είναι υπό ιταλική σημαία – Είναι ευθύνη των Ιταλών»
Ο τεχνικός σύμβουλος του οδηγού, ναύαρχος εν αποστρατεία και διεθνής πραγματογνώμονας, μιλώντας στο MEGA, επεσήμανε πως «το πλοίο είναι υπό ιταλική σημαία. Είναι ευθύνη των Ιταλών. Αφορά αποκλειστικά το κράτος σημαίας που είναι η Ιταλία».
Η ανακοίνωση της Attica Group
Η Attica Group εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση εκφράζοντας «τη βαθιά της οδύνη για την απώλεια συναδέλφου ναυτικού, μέλους του ξενοδοχειακού πληρώματος, που παρασύρθηκε από φορτηγό όχημα κατά την έξοδό της από το υπό ναύλωση πλοίο AF Claudia, Ιταλικής σημαίας, τις πρώτες πρωινές ώρες, της Παρασκευής 25 Απριλίου 2025, στο λιμάνι της Πάτρας».
Η ανακοίνωση καταλήγει: «Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια και τη στήριξη μας στην οικογένεια και τους οικείους της εκλιπούσης».