Καταναλωτές από τη Θεσσαλία και άλλες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας έπεσαν θύματα απάτης από δύο άτομα από τη Λάρισα, οι οποίοι παρουσιάζονταν ως υπεύθυνοι ενός ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης προϊόντων. Οι δράστες έκλειναν «συμφωνίες», εισέπρατταν τα χρήματα, αλλά δεν παρέδιδαν ποτέ τα προϊόντα που είχαν υποσχεθεί.
Οι δύο συλληφθέντες επινοούσαν ευφάνταστες δικαιολογίες για να κερδίσουν χρόνο, όμως όταν οι πελάτες άρχισαν να πιέζουν, αναγκάστηκαν να αποσύρουν την πλατφόρμα από το διαδίκτυο. Παρά τις προσπάθειές τους, η απάτη αποκαλύφθηκε, καθώς τα θύματά τους είχαν ήδη καταγγείλει την υπόθεση στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Η συνολική ζημία των θυμάτων εκτιμάται ότι υπερβαίνει τις 360.000 ευρώ.
Σύμφωνα με το taxydromos.gr, ανάμεσα στα θύματα περιλαμβάνονται και περίπου 100 καταναλωτές από τη Μαγνησία, οι οποίοι κατήγγειλαν την υπόθεση εδώ και έναν χρόνο. Τα θύματα ήταν κυρίως νέοι που παρασύρθηκαν από τις ελκυστικές τιμές σε κινητά τελευταίας τεχνολογίας και άλλα ηλεκτρονικά είδη. Πολλοί πλήρωσαν μέσω πιστωτικής κάρτας αλλά δεν έλαβαν ποτέ τα προϊόντα.
«Είχαν περάσει τρεις εβδομάδες που περίμενα με ανυπομονησία δέμα από το συγκεκριμένο e-shop, για να παραλάβω κινητό τελευταίας τεχνολογίας. Μετά από απανωτές ειδοποιήσεις ότι το προϊόν δεν ήταν διαθέσιμο από τους προμηθευτές, ανέμενα την ημέρα που θα λάβω το μήνυμα ότι επιτέλους θα φτάσει στο σπίτι μου. Επιχείρησα να επικοινωνήσω ηλεκτρονικά με τη διεύθυνση της πλατφόρμας αλλά δεν επέτρεπε την αποστολή μηνύματος πλέον. Ήταν το πρώτο καμπανάκι ότι κάτι δεν πάει καλά, όμως εγώ το αγνόησα. Θα έπρεπε να είχα μπει σε σκέψεις, αλλά δυστυχώς παρασύρθηκα. Τελικά, συνομιλώντας με έναν συμφοιτητή μου στη Λάρισα ενημερώθηκα πως το ίδιο είχε συμβεί και σε άλλους και τότε συνειδητοποίησα πως πρόκειται για απάτη», ανέφερε χαρακτηριστικά θύμα της απάτης σε τοπικό μέσο ενημέρωσης, τονίζοντας ότι δεν αποζημιώθηκε ποτέ.
Καλά πληροφορημένες πηγές δήλωσαν ότι η έρευνα για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα θα συνεχιστεί, προκειμένου να διαπιστωθεί αν συνδέεται με ένα παλαιότερο e-shop, το οποίο είχε κλείσει μετά την επιβολή προστίμου από το Υπουργείο Ανάπτυξης λόγω καταγγελιών πελατών. Οι αρχές δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο οι υπεύθυνοι να είναι οι ίδιοι, λειτουργώντας αυτή τη φορά με νέα επωνυμία αλλά με παρόμοια τακτική εξαπάτησης.