Σε ένα νέο ντοκιμαντέρ, μια γυναίκα περιγράφει τον εφιάλτη που βίωσε ως αιχμάλωτη του «Σουηδού Γιόζεφ Φριτζλ», αποκαλύπτοντας σοκαριστικές λεπτομέρειες για τη φρικτή εμπειρία της.
Η γυναίκα, η οποία χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο Ιζαμπέλ Έρικσον για να προστατεύσει την ταυτότητά της, αφηγείται πως ο δρ Μάρτιν Τρένεμποργκ την απήγαγε το 2015, αφού της έδωσε φράουλες με «ναρκωτικό του βιασμού». Αργότερα τη μετέφερε 560 χιλιόμετρα από το σπίτι της σε μια απομακρυσμένη φάρμα στη νότια Σουηδία, όπου σκόπευε να την κρατήσει ως «σκλάβα του σεξ». Η Ιζαμπέλ κατέθεσε το 2016 ότι ο Τρένεμποργκ είχε δημιουργήσει ένα καταφύγιο που το περιέγραφε ως «θησαυροφυλάκιο τράπεζας», όπου της είπε ότι «θα έμενε για πολλά χρόνια».
Το ντοκιμαντέρ «The Bunker» στη Viaplay αποκαλύπτει πως η Ιζαμπέλ ξύπνησε μέσα σε ένα ηχομονωμένο κελί, πανικόβλητη και ανίκανη να καταλάβει αν ήταν σε υπόγειο ή πάνω από το έδαφος. Ο Τρένεμποργκ είχε κατασκευάσει το καταφύγιο με τσιμεντένιους τοίχους 30 εκατοστών και εξοπλισμό όπως υπνοδωμάτιο, κουζίνα και απομονωμένη αυλή. Κατά την κράτησή της, ο Τρένεμποργκ της έκανε εξετάσεις για να βεβαιωθεί πως δεν είχε ΣΜΝ, δηλώνοντάς της πως ήθελε να «κάνουν σεξ χωρίς προστασία» και της χορήγησε αντισυλληπτικά χάπια για να αποφύγει την εγκυμοσύνη.
Ο Τρένεμποργκ συνελήφθη τελικά όταν την οδήγησε πίσω στη Στοκχόλμη και στο αστυνομικό τμήμα, πανικοβλημένος από τα δημοσιεύματα της εξαφάνισής της. Η Ιζαμπέλ αποκάλυψε την τραυματική εμπειρία της στους ντετέκτιβ, παρά τις προσπάθειες του δράστη να την κάνει να δηλώσει πως ήταν ασφαλής. Αν και κατηγορήθηκε για βιασμό, το δικαστήριο δεν βρήκε επαρκή στοιχεία για σεξουαλική επίθεση και ο Τρένεμποργκ καταδικάστηκε για απαγωγή σε οκτώ χρόνια φυλάκιση.
Μετά την περιπέτειά της, η Ιζαμπέλ στράφηκε στη δημιουργικότητα για να αντιμετωπίσει το τραύμα, ανοίγοντας λογαριασμό στο OnlyFans, όπου μοιράζεται «έντεχνες» φωτογραφίες της, οι οποίες τη βοηθούν στην ανάρρωσή της από το μετατραυματικό στρες. Περιγράφει την εμπειρία ως έναν τρόπο να εκφράσει το πάθος της για την τέχνη και να αντιμετωπίσει την κακοποίηση που υπέστη, δηλώνοντας ότι η φωτογραφική τέχνη τη βοήθησε να ανακτήσει την αυτοπεποίθησή της.