Η δυσλειτουργία στις υπηρεσίες της Microsoft σήμερα έχει προκαλέσει σημαντικά προβλήματα σε πολλές επιχειρήσεις παγκοσμίως, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε ότι λαμβάνει “μέτρα άμβλυνσης” για να επιλύσει το ζήτημα.
Αεροπορικές εταιρείες αναγκάστηκαν να καθυστερήσουν πτήσεις, δημιουργήθηκαν ουρές αναμονής στα αεροδρόμια, και διάφοροι οργανισμοί όπως η αυστραλιανή κρατική τηλεόραση ABC, το βρετανικό δίκτυο Sky News και το χρηματιστήριο του Λονδίνου αντιμετώπισαν προβλήματα. Ο αριθμός των εταιρειών που δηλώνουν προβλήματα αυξάνεται συνεχώς.
Η Microsoft σε ανακοίνωσή της με τίτλο “Υποβάθμιση υπηρεσίας” ανέφερε ότι οι χρήστες μπορεί να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διάφορες εφαρμογές και υπηρεσίες του Microsoft 365, και ότι εργάζεται για τη διαχείριση του συμβάντος.
Πολλά αεροδρόμια, όπως του Βερολίνου και του Άμστερνταμ, επηρεάστηκαν από τη βλάβη, ενώ πολλές αεροπορικές εταιρείες, όπως οι Delta, United, American Airlines, Air France και Ryanair, ανέφεραν επίσης προβλήματα. Εκπρόσωπος του αεροδρομίου του Βερολίνου ανέφερε ότι χρειάστηκε να ανασταλεί η εναέρια κυκλοφορία έως τις 10:00 τοπική ώρα.
Η εταιρεία διαχείρισης των ισπανικών αεροδρομίων, Aena, προειδοποίησε για πιθανές καθυστερήσεις, ενώ η σκανδιναβική εταιρεία SAS ανέφερε ότι τεχνικά προβλήματα επηρεάζουν το σύστημα κρατήσεών της.
Δύο νοσοκομεία στη βόρεια Γερμανία ακύρωσαν μη επείγουσες επεμβάσεις λόγω προβλημάτων στο σύστημα πληροφορικής τους, ενώ η βρετανική εταιρεία διαχείρισης σιδηροδρόμων ανέφερε ότι το τεχνικό πρόβλημα πιθανόν να οδηγήσει σε ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής.
Στην Αυστραλία, μέσα ενημέρωσης, τράπεζες και εταιρείες τηλεπικοινωνιών αντιμετώπισαν τεχνικές βλάβες που συνδέονται με την Crowdstrike, η οποία ανέφερε ότι το πρόβλημα αφορά το λειτουργικό σύστημα Windows της Microsoft.
Η αυστραλιανή υπηρεσία κυβερνοασφάλειας διευκρίνισε ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι πρόκειται για περιστατικό που συνδέεται με την κυβερνοασφάλεια, κάτι που επιβεβαίωσε και βρετανική κυβερνητική πηγή.
Στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος” η εξυπηρέτηση των επιβατών δεν αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα, αν και ορισμένες αεροπορικές εταιρείες αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν παραδοσιακές μεθόδους Check In. Η AEGEAN ανέφερε ότι παγκοσμίως έχουν δημιουργηθεί προβλήματα λόγω του παρόχου συστήματος antivirus, αλλά η λειτουργία της εταιρείας δεν έχει επηρεαστεί σημαντικά.