Την ώρα που η εθνική τραγωδία ήταν ακόμα σε εξέλιξη, με τις σορούς των ανθρώπων από το δυστύχημα στα Τέμπη να ανασύρονται από το σημείο της τραγωδίας, η ΕΡΓΟΣΕ… θυμήθηκε να εγκρίνει δαπάνη τηλεδιοίκησης, σηματοδότησης και άλλων έργων που αν είχαν ολοκληρωθεί όταν έπρεπε, η σύγκρουση των τρένων θα είχε αποφευχθεί. Το αποκαλυπτικό έγγραφο του Newsbomb.gr που αποδεικνύει την αργοπορημένη έγκριση της δαπάνης, που θα μπορούσε να έχει σώσει τις 57 ζωές…
Σε μία απίστευτη αποκάλυψη προχωράει σήμερα το σχετικά με τις ενέργειες της ΕΡΓΟΣΕ δύο ημέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη. Η δαπάνη για την τηλεδιοίκηση εγκρίθηκε 48 ώρες μετά τους δεκάδες θανάτους από τη σύγκρουση τρένων λόγω της απουσίας της…
Όπως αναγράφεται σε αποκαλυπτικό έγγραφο το οποίο δημοσιεύουμε σήμερα, δύο ημέρες μετά την τραγωδία οι Διεύθυνση Οικονομικών του Οργανισμού κοινοποίησε σε εταιρεία αλλά και στη Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ δαπάνη για το έργο: «Κατασκευή Ηλεκτροκίνησης, Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης, Τηλεπικοινωνιών και Συστήματος ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα – Βόλος με αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σ.Σ. Λατομείου-ΒΙΠΕ-Βόλος».Στο σχετικό έγγραφο τονίζεται ακόμη πως: «Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού εγγράφου σας διαβιβάζουμε συνημμένα τον 5ο λογαριασμό του εν θέματι έργου, ως διορθώθηκε από την Υπηρεσία, ύψους 194.274,05€ χωρίς Φ.Π.Α. 2. Η δαπάνη θα βαρύνει το ΕΣΠΑ 2014-2020 στο έργο με ΣΑΕ 2018ΣΕ27110014 και κωδικό ΟΠΣ 5029467-Υποέργο 1. 3. Το ως άνω ποσό υπόκειται σε κρατήσεις ύψους 9.713,70€, βάσει της παρ. 12 του άρθρου 152 του ν.4412/16. 4. Από τη παραπάνω δαπάνη ύψους 194.274,05€ χωρίς Φ.Π.Α., να παρακρατηθεί το ποσόν: 10.685,07€ + 6.575,16€ = 17.260,23€ για απόσβεση προκαταβολής και δεδουλευμένους τόκους αυτής».
Το συγκεκριμένο έργο είναι ένα από τα πολλά που ΔΕΝ έχουν γίνει στο σιδηροδρομικό δίκτυο και καταδεικνύει την ανετοιμότητα των αρμόδιων υπηρεσιών να προχωρήσουν με γοργούς ρυθμούς τις απαραίτητες διαδικασίες και να ολοκληρωθούν κομβικής σημασίας υποδομές για την ασφάλεια των επιβατών που μπαίνουν στα τρένα σε ολόκληρη τη χώρα.